Megakrzem, Khadi, próbki - czyli co do mnie ostatnio przyszło

Witam w jakże słoneczny dzień! :)

Dzisiaj chciałam pochwalić się i przedstawić co ostatnio dostałam od listonosza:P

Po pierwsze brałam udział w zakupie oleju Khadi na spółkę, autorką pomysłu jest  irreplaceable. Bardzo się cieszę że stworzyła taką akcję bo z racji ceny olejku, pewnie jeszcze długo nie miała bym okazji wypróbować jego działania.

Tego samego dnia dostałam także zamówione na http://annabelleminerals.pl/sklep/ próbki kosmetyków mineralnych do makijażu


Jak widać na załączonych zdjęciach wybrałam 
-korektor kolor Light
-podkład kryjący kolor Beige light
-róż kolor Rose

Niedługo recenzja tych cudeńków.

Dzisiaj natomiast dostałam pocztą suplement diety wzmacniający włosy i paznokcie Megakrzem firmy Avetpharma. Dostałam go w akcji na Facebook'u , wystarczyło polubić ich i wysłać maila ze swoim adresem



Jest to w zasadzie próbka bo jeden blister zawierający 20 tabletek na 20 dni. Z chęcią przetestuję.
Natomiast dostałam także kod rabatowy na zakup 2 opakowań Megakrzemu z przesyłką za 20 zł. raczej mi się nie przyda, po prostu na ogół nie biorę tabletek jak nie muszę:P
Ale jeśli ktoś potrzebuję taki to proszę pisać na maila, pierwszej osobie wyślę go :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Biochemia kosmetyczna , Blogger